your confusion, my illusion worn like a mask of self-hate confronts and then dies

Kategori: Allmänt

Nu har skolan börjat. De sista veckorna man räknat in dag för dag tills det börjar är slut. 
Det känns bra med rutiner. Men vissa saker i skolan får mig bara att vilja hoppa från tredje våningen ibland. Men jag tycker ändå mycket om att vara där. Cyklar till och från skolan, ~22km, vilket gör att jag får mycket energi därifrån. 
Robert bor mycket hos mig, är jag själv går det oftast snett. Men nu "tränar" jag lite på att kunna vara själv utan att det går över gränsen. Är dock ofta glad i allmänhet! 
Har även åkt till Norrland för att få koppla bort lite. Det känns för det mesta bra i huvudet. Allt jag varit tvungen att bära på i två och ett halvt år är nu borta, och jag börjar känna det nu. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: