HEJ!

Kategori: Allmänt

Nu ska jag berätta en sak. 
 
Jag är innerst inne en himla livsnjutare. Min favoritsyssla i nian var att titta på Hannah Montana och dricka oboy efter skolan. Sedan drogs jag ner mer och mer men nu är jag nästan tillbaka där jag var förut. Ett plus i kanten är att det börjar bli höst. Och Tillberga är faktiskt ganska mysigt att gå promenader/springa i. Ute i landsbygden. Och jag kämpar för att bli av med all stress och bara kunna ta vara på så mycket jag bara kan. 
 
Jag tycker mycket om det här:
 
  • Varma bad
  • Att få brev
  • Lyssna på regn
  • Att konversera om någonting jag är intresserad av. (dvs helst inte politik och skolkurser)
  • Gå på promenader (helst med någon)
  • Sitta på min altan med iskaffe, en bok och bär med kokos
  • Dricka te
  • Kolla på stjärnor
  • Måla i målarböcker (jag ÄR faktiskt ganska mycket barn fortfarande.)
  • Dagdrömma
  • Min hälsa
  • Mitt hus (desvärre inte staden, men det ska jag inte fokusera på)
  • Blommor
  • Jag är inte perfektionist
 
Nu vet ni det. Vad jag behöver förbättra är att ställa högre krav på mig själv i skolan (inte satsa på max ett D) och skaffa lite drömmar. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: