Pre-Lucia

Kategori: Allmänt

 
Är alldeles för trött för att visa mig nu. Ni får en bild på min kaffekopp. Sitter och firar Lucia själv med kaffe, pepparkakor och ädelost. Imorgon bitti ska vi lussa två gånger på morgonen och min buss går 6.15 och jag vet inte om jag kommer hinna "fira" sen. Begriper inte hur jag ska orka när jag är såhär trött nu och haft feber till och från ända sen förra onsdagen. (och varit sjuk ca hela hösten.)  
Har haft det lite si och så senaste tiden med att få allt på plats. Har spänningshuvudvärk och svårt att sova samt ett konstant tryck i huvudet som jag försöker ignorera. Vet inte var det kommer ifrån och det blir inte bättre för febern som kommer lite då och då. Igår åkte jag till och med hem från gymmet efter att bara kört bröst och biceps. Nu vill jag mest bara köra ett riktigt hårt konditionspass så jag kan ta ut mig på något vis. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: